۱۴۰۲ جمعه ۳۱ شهريور
صفحه اصلي
کارتابل
نقشه سايت
rss
English
*
دوباره تلاش كنيد
درگاه خدمات الکترونیک
خدمات الکترونیک مسافری
خريد بليت اينترنتي شركت سفيرريل
خريد بليت اينترنتي شركت رجاء
خرید موبایلی بلیت قطار
خرید بلیط قطار به روش مستقیم(کد ussd)
برنامه حرکت قطار
موقعیت و جانمائی(قطار, آژانس,ایستگاه)
خدمات الکترونیک باری
ردیابی واگن ها
سامانه جامع نت واگن های باری
دیگر خدمات الکترونیک
پورتال سازمانی
قوانین و مقررات سیروحرکت راه آهن
اپلیکیشن یادگیری همراه تعاملی راه آهن
ملاقات عمومی
ثبت و پیگیری شکایت
ارتباط با ما
روابط عمومي
سوالات متداول
پيوندها
دفتر مقام معظم رهبري
پايگاه اطلاع رساني دولت
وزارت راه و شهرسازي
پایگاه اطلاع رسانی مجلس
سامانه رسیدگی به شکایات و اعلانات
خرید بلیط قطار به روش مستقیم(کد ussd)
استفاده از روش مستقیم (USSD Code)
توجه: بر اساس مصوبه بانک مرکزی مبنی بر اعمال محدودیت خرید از طریق کدهای USSD حداکثر تا سقف 200 هزارتومان ، بدلیل پائین بودن امنیت در بستر کدهای دستوری USSD لذا قابلیت خرید بلیط قطار مسافری که معمولا به تراکنش بیش از 200 هزارتومان نیاز دارد ، از این طریق کد USSD ، غیر فعال شده است .
در این روش برای کاربرانی که قابلیت نصب APP همقطار را بر روی گوشی خود ندارند ،امکان خرید بلیط از طریق شماره گیری مستقیم کدهای USSD تامین شده است.
برای انجام این کار انجام مراحل ذیل مورد نیاز است.
از تلفن خود شماره #797* را وارد نمایید. (اگر خط همراه اول دارید از شماره #797*720* را وارد نمایید.)
جمله سامانه خدمات داده بان آریا را مشاهده میکنید، با انتخاب گزینه 1 وارد منوهای خرید بلیط های همراه شوید
شهر مبدا، مقصد را با وارد نمودن شماره هرشهر و سپس تاریخ حرکت را با فرمت ارایه شده وارد نمایید
سپس جنسیت مسافرین، تعداد مسافرین بزرگسال، تعداد مسافرین جانباز، تعداد نفرات 2 الی 12 سال و تعداد مسافرین زیر 2 سال را
وارد نموده و گزینه ارسال را انتخاب نمایید.
دراین مرحله بعد از پاسخ به نیاز برای کوپه دربست ، نوع قطار و کوپه مورد نیاز خود را نیز با وارد نمودن شماره هر گزینه انتخاب نمایید.
در این مرحله ساعت حرکت را انتخاب و وارد نمائید.
سپس چنانچه پیام " موردی پیدا نشد " دیده شد به معنای نبودن قطار مناسب یا خواسته شده متناسب با درخواست شما در این مورد است و در غیر اینصورت انتخاب یا انتخاب هایی را برای شما اعلام می نماید که می توانید یکی را انتخاب و ارسال نمائید.
سپس گوشی از شما تائید حرکت را سوال می کند.
گوشی از شما کد ملی خواهد خواست که باید عددهای صحیح را وارد کنید . چنانچه کد ملی اشتباه یا تکراری باشد ، پیغام خطا می دهد..
شماره کارت بانک و بعد از آن شماره رمز دوم کارت را خواهد گرفت.
نکته: تمامی مراحل پرداخت بانکی مستقیما با بانک های عامل و با اساس نظارت های بانک مرکزی صورت می پذیرد.
در این مرحله چنانچه تراکنش بانکی ناموفق باشد اعلام و در غیر اینصورت یک پیام موبایلی و یک پیام برای شما مبتنی بر تائید خرید اعلام و شماره سریال و نحوه دریافت بلیط چاپی ارسال می شود و چنانچه از خط ارتباطی همراه اول استفاده نمایید پیامکی هم از بانک پاسارگاد مبنی بر موفق بودن تراکنش دریافت خواهید نمود.
با در دست داشتن پیامک به آژانس ها یا ایستگاه یا سایت رجاء به آدرسwww.ticket2.raja.ir مراجعه و بلیط را چاپ کنید و با کارت ملی به قطار سوار شوید .
توجه : دقت داشته باشید در مواردی که از روش مستقیم و بدون نرم افزار هوشمند استفاده می کنید زمان بسیار محدود است .
تاخیر در پاسخ ها موجب برگشتن به خانه اول کار با موبایل مربوطه خواهد بود .
سامانه اطلاع رسانی و ارتباط با مشتریان شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران 5149 -021و واحد پشتیبانی شرکت داده بان آریا
با شماره 88537140 آماده پاسخ گویی به هموطنان گرامی می باشد.
کليه حقوق محتواي اين سايت متعلق به راه آهن جمهوري اسلامي ايران مي باشد.
Powered by
Dorsa
Portal