۱۳۹۷ سه شنبه ۲۶ تير
اخبار و اطلاعیه ها
0 : 14 - 1397/04/02 - تعداد بازدید : 47
خدمتی دیگر از اداره کل راه آهن شمال
میز خدمت در اداره کل راه آهن شمال راه اندازی شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال حسن نوریان معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل گفت: به منظور کاهش مراجعه حضوری ارباب رجوع خدمات مختلفی از قبیل دریافت و رزرو بلیت الکترونیکی و پاسخگویی 24 ساعته نسبت به ارائه خدمات از مدت ها قبل در اداره کل راه آهن شمال فعال بوده و پس از ابلاغ دستورالعمل میز خدمت، این میز برای آن دسته از خدماتی که باید به صورت حضوری ارائه شوند دایر گردید.

معاون توسعه مدیریت و منابع در این راستا خاطر نشان کرد: خدمات این میز در همه ی روزهای کاری و در ساعات اداری در فضایی مناسب انجام می شود. وی افزود: برنامه ریزی و هدف این میز در اداره کل راه آهن شمال برای کاهش تردد در قسمت های مختلف بویژه برای مراجعین بازنشسته و سرعت گرفتن گردش کاری است.

 

 
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الكترونيكي شما    
شماره تلفن
توضيحات  
تغییر کد امنیتی  
كد امنيت  
 
کليه حقوق محتواي اين سايت متعلق به راه آهن جمهوري اسلامي ايران مي باشد.
Powered by DorsaPortal